maanantai 22. helmikuuta 2010

BB-talosta Suomi tunnetaan

Katselin juuri telkkarista Greyn anatomiaa. George on yllättäen taas mukana, vaikka hän viimeksi Suomessa katsomassani jaksossa kuoli tunnistamattomaksi ruhjoutuneena leikkauspöydälle! Mitä tässä välissä on tapahtunut, kuka kertoo?

Seuraan myös Täydellisiä naisia perjantai-iltaisin. Viime jaksossa Lynette synnytti, mutta en haluaa paljastaa tapahtumia tämän enempää, jos jakso on Suomessa vasta tulossa. Täällä tulee myös Midsummerin murhat, Ilman johtolankaa ja BB! Eksyin kanavalle, eikä mennyt montakaan sekuntia, kun tunnistin formaatin. Talon asukkaat olivat aivan yhtä vastenmielisiä kuin Suomessakin - ilmeisesti edellytys taloon pääsyyn on idiootilta näyttäminen. Ja arvatkaa mitä: kun nuori kahvilamyyjä kuuli, että olen Suomesta, hän liitti minut heti BB-taloon! Ainoa asia, mitä hän Suomesta tiesi, oli suomalainen vierailija Filippiinien BB-talossa. No, toivottavasti joku muistaa vielä Nokiankin...

Yksi asia täkäläisessä ohjelmatarjonnassa kyllä ihmetyttää. Kolmelta kanavalta tulee joka ilta parhaaseen katsomisaikaan Suurin pudottaja -Aasian suurin pudottaja, jenkkien suurin pudottaja ja vielä suurin avioparipudottaja. Irvistelyä, ähkimistä ja itkua, ja valmentaja huutaa vieressä.Onneksi esitysaika on aina sama, niin että tietää varoa.

Olen saanut lisää tuttavuuksia paikallisesta eläinmaailmasta. Kylpyhuoneessani asuu lisko! Pidän oven visusti kiinni, ja avaan sen varovasti. Astun sisään vasta varmistettuani, että reitti pesualtaalle on selvä. Onneksi uusi lemmikkini viihtyy paremmin seinällä kuin lattialla.

1 kommentti:

  1. Ihanaa kuulla ja nähdä sinua! Minulla on ikävä jo sinua! Mutta samalla olen niiin onnellinen puolestasi, että olet siellä ja me saamme kuulla sinun kuulumisia.

    Minä en sitten millään voi kertoa sinulle, että mitä missäkin sarjassa tapahtuu, sillä minulla ei ole aikaa seurata kyseisiä sarjoja. Minulla näet on joka päivä suoraa lähetystä Lukaksen ja Eeliksen johdolla.

    Jos lisko tosiaan aikoo olla sinun kämppiksesi, niin laitat kylppärin vuokran puoliksi. Kai siitäkin vois veloittaa sitä otusta, kääk! Minun on pakko myöntää, että minä en kävisi siinä kylppärissä enää...hui. Tämä taitaa olla vähän kateellisen naisimmeisen heittoja. Minä tekisin mitä vain, että voisin edes hetken käydä olemassa siellä.

    Meillä on hiihtoloma ja lunta tulee joka päivä ja paljon. Minä olen jopa tehnyt meidän takapihan pellolle ihan oman ladun. Miten ihanaa on asua omakotitalossa ja saada oma hiihtolatu takapihalle. Tule siis hiihtämään kanssamme.

    Minä kävin eilen töissä tervehtimässä Anne-Maria ja voin sanoa, että hän huolehtii meidän kahvikuppien pesusta ja keittiön siisteydestä.

    Nyt minun täytyy mennä, koska Eelis ei anna Lukakselle traktoria ja tilanne on aika huolestuttava. Lähettäkäämme siis paikalle paikallinen kuramoottori.

    Voi hyvin ja nauti ja koe ja tunne ja kohta lisää kuulumisia!

    Lumisin terveisin,

    Saija ja pojat

    VastaaPoista